Kako da vaš sajt postane jedan od najposećenijih

30 Nov

Marketing je jedan od faktora ostvarivanja cilja svakog ozbiljnog preduzeća.Bez obzira na vašu  vrstu posla,potrebno je da stalno radite na njegovoj promociji.Da biste prebacili vašu  firmu u onlajn svet,potreban vam je profesionalan vebsajt ali samim činom posedovanja vebsajta nećete ostvariti svoje ciljeve.Vaš vebsajt takođe treba popularisati,treba ulagati u  njegovu promociju jer vas on predstavlja stotinama potencijalnih klijenata.Samu kampanju vaše  onlajn prezentacije možete odraditi na više načina.U ovom članku ćemo se usredsrediti na  optimizaciju za najbolji pretraživač u ovoj zemlji, a to je sigurno google.Pre nego što započnemo,važno je da razumete suštinu optimizovanja za google an i za ostale pretraživače.

Osnove optimizacije

Svaki put kada ukucate neku kombinaciju reči u onaj pravougaonik na google-u,vi vršite neku pretragu  i google vam vraća deset rezultata.Na osnovu vaŠeg pretraživanja,google odlučuje koji je  to sajt najbolje rešenje za tu pretragu i na taj način sortira sajtove.Naš zadatak ovde je da  nateramo google da mu prirodno mi predstavljamo najbolje rešenje za pretrage od interesa.Ipak,ne nose sve pretrage istu težinu.One kombinacije reči koje bi trebalo da ciljate treba  da imaju pristojan broj pretraga ili da su novčano isplative.Idealno bi bilo da predstavljaju miks  ova dva faktora ali to u isto vreme znači da ćete biti nasuprot mnogo veće konkurencije i da će  vam trebati više veštine da postignete cilj.

A šta u stvari predstavlja optimizacija za pretraživače?Postoji mnogo pretraživača ali,najbolji i najverovatnije jedini na ovim prostorima koji vam može zaraditi novac je gugl. Zato ćemo se u daljem tekstu baviti na ovaj pretraživač.Optimizovanje za gugl je u suštini sređivanje vaše strane tako da elementi google programa koji skeniraju vašu prezentaciju bolje shvate o čemu se na vašoj stranici radi.To je prost sistem,koji je malo  komplikovanije primeniti u optimalnoj meri.Kako u stvari ovaj pretraživač funkcioniše?Ovaj algoritam radi na taj način što neko unese pretragu i program izlista na prvom mestu one stranice za  koje misli da predstavljaju idealno rešenje za tu pretragu.

Ono što prilično otežava ovaj zadatak je fakat da ljudi nemaju strpljenja kao  nekad.Oni neće pregledati stranicu za stranicom google rezultata ne bi li pronašli ono što im  treba.U 90 odsto instanci,oni će kliknuti na jedan od prva tri rezultata.Ako ima i  puno oglasa na datoj strani,onda će to biti prva tri rezultata.Iz tog razloga je zadatak optimizacije zahtevan – postoji ogromna konkurencija za stvarno profitabline pozicije.Da biste  osvojili svoje mesto među njima potreban vam je neko ko zna šta radi.Sami verovatno nećete trijumfovati  an i to bi bio velik gubitak vremena i novca za vas da počnete sami da se edukujete sve što treba da znate o ovoj  tematici.

Optimizacija za google ima dva elementa.Prvi element je optimizacija same  stranice dok je drugi element u vezi sa optimizovanjem koje se obavlja van  stranice.Bez ove dve komponente koje su međusobno usklađene,ne postoji mogućnost da  ostvarite uspeh na duže staze sa vašom onlajn prezentacijom.Upamtite da je broj korisnika  koji vam pretraživač daje jedan od najkvalitetnijih izvora potencijalnih kupaca. Posetilac traži nešto onlajn i unosi neku frazu.Sajt koji  predstavlja preduzeće koje se bavi onim što mu je potrebno u tom momentu će verovatno izabrati vas  ukoliko ste na prvoj stranici i pozicionirani visoko.

Zauzeti jednu od prvih 3 ili pet pozicija za određenu kombinaciju bi trebao da bude vaš cilj a na  duži period,trebalo bi da budete broj 1.Danas,svi žele rezultate odmah.Niko više  nema strpljenja i,ukoliko ste prvi na drugoj strani,to vam je isto kao i da niste rangirani uopšte.Nećete imati skoro nijednog posetioca.Profit se ostvaruje na prva 3 mesta.Istraživanja pokazuju da čak 50% ljudi udje na prvi rezultat,druga  pozicija uzima dvadeset odsto pretraga dok treće samo trinaest odsto.Kada pogledate ovu statistiku,biće vam jasna važnost rangiranja u prva tri rezultata.Zbog toga je izbor  fraza za koje želite da budete u vrhu od vitalnog značaja.Pri odabiru,služite se sledećim kriterijumima – što više pretraga,što profitabilnije pretrage.

Kada konačno optimizujete faktore na stranici za pretraživač,treba da otpočnete  sa fazom broj dva optimizacije a to je optimizacija van prezentacije.Ova faza je mnogo teža i mnogo duže  traje od prve.Isto tako,ona se nikada ne okončava,ako želite da zadržite rang koje ste  zaslužili optimizacijom.Ovaj posao se radi stalnim tempom dokle god hoćete da budete na  vrh poziciji.Momentom kada prestanete da optimizujete vaš sajt,vaša pozicija opada i  postepeno gubite više i više mesta jer konkurencija nikad ne spava.Vaši konkurenti će nastaviti  da optimizuje a vi ćete izgubiti posle određenog vremena onaj rang za koje ste izgarali u zavisnosti od  konkurenata.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: