Učinite napor da se dobro obavestite pre reklamiranja

18 Nov

Doneli ste odluku da napravite vebsajt ili ga već posedujete a ne znate koji je sledeći korak? Na pravom  ste mestu.Ako vaša onlajn prezentacija ispunjava sve elemente koje jedan moderni sajt po  zapadnim standardima treba da ima,bitno je da posvetite pažnju njegovoj vidljivosti.Ima  puno načina na koje je moguće da uradite ovaj posao.Tu su flajeri,vizitke,usmeno  reklamiranje,optimizacija za pretraživače,radio reklame,tv  reklame,novinske reklame i reklamiranje u časopisima.Ali samo jedan tip  oglašavanja će vam dati mnogo bolje rezultate za mnogo kraće vreme.Ovaj  metod nije jeftin ali nije ni preskup kada se uzme u obzir koliko pruža za uzvrat.Naravno govorimo o sledećem –  reklamiranje na google-u.

Image

Da biste najbolje razumeli kako google oglasi funkcionišu,treba da shvatite da se sve vrti oko toga da date posetiocima ono što traže.Gugl će postaviti vaš oglas na  idealnu poziciju ako mu donesete najviše novca.Da biste guglu doneli najveću svotu, važno je da vaši oglasi budu fokusirani.Gugl oglasi se pojavljuju odmah iznad besplatnih  listinga a takođe i duž desne ivice stranice.Mesto vašeg oglasa zavisi kako od uloženog novca,tako  i od fokusa vašeg oglasa.Što je vaš oglas fokusiraniji to će vaša pozicija biti viša.Zbog toga je  važno da vaše kombinacije oglasa budu savršeno optimizovane.Ako date dovoljno za vaš  oglas,nema šanse da ne budete na idealnoj poziciji.

Pre nego što se upustite u ovaj poduhvat sa ovom vrstom marketinga,bitno je da odredite budžet i odaberete pojmove za koje ćete da predate oglase.Veoma je bitno da ove  pretrage imaju zadovoljavajući broj fraza i da su unosne.Ukoliko fraze nemaju dovoljan broj  pretraga,nećete uspeti da zaradite dovoljno sredstava, an ukoliko pojmovi nisu profitabline,bez obzira koliko  pretraga imaju,ostvarićete jako mali profit.Ovo je najsloženiji deo u samoj kampanji i, ukoliko ne znate šta radite bolje da date šansu nekome ko ima mnogo iskustva sa ovim oglasima.Vaši oglasi  moraju da budu vezani sa posebnim pretragama,t.j. moraju biti fokusirani.Što su vaši oglasi  relevantniji,to je veća mogućnost da pridobijete posetioce.

Svaki put kada neko unese neku frazu u gugl dok traži nešto,prikazuju se razni oglasi.Neki su totalno van teme i nikako ne pripadaju na toj stranici.Takvi oglašavači očigledno ne shvataju u dovoljnoj meri princip na kome se ovo zasniva,i tako sabotiraju sami sebe,da tako kažem.Ako vi recimo ponudite 20 dinara za oglas a vaš konkurent 30,ne mora da znači da će on biti ispred vas.U slučaju da vi imate više posetilaca od vašeg konkurenta,zbog veće primamljivosti vašeg oglasa,onda će i vaš oglas doneti više novca guglu a samim tim i vaša pozicija će avanzovati u odnosu na oglašavača koji je dao više para.Stvari su u suštini jednostavne,ali ne i lake.

Da zaključimo,da biste izvukli najbolje iz vašeg onlajn marketinga,treba da pokrijete sve nedostatke.Potreban vam je kvalitetan proizvod ili sjajna  usluga,potreban vam je profesionalan ali i prijemčiv vebsajt sa svim neophodnim sastojcima, sa  prostom navigacijom i pamtljivom poslovnom porukom,I na kraju, potrebni su vam posetioci koje ćete osvojiti ako idealno organizujete vašu akciju oglašavanja.Sve ove stvari čine jedan sistem od međusobno  zavisnih elemenata od kojih svaki pojedinačni ima svoje mesto i mora odlično funkcionisati da biste bili  uspešni.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: